Doprava a poštovné

 cr_vlajka Česká republika - doprava a poštovné

logoPPL


PPL kurýrní služba – platba dobírkou 119 Kč (nad 2000 Kč ZDARMA)
Zboží bude odesláno přes společnost PPL CZ s.r.o. na Vaší soukromou adresu. Objednávky přijaté po 15h jsou odeslány následující pracovní den. Standardní doručení následující pracovní den 8:00 – 18:00 hod. Platba je hotově přímo u řidiče.

PPL kurýrní služba – platba bankovním převodem 89 Kč (nad 2000 Kč ZDARMA)
Zboží lze zaplatit běžným příkazem k úhradě u libovolné banky platbou na náš účet u České spořitelny. Po dokončení objednávky Vám zašleme na email podklady pro provedení platby (číslo účtu, částku a variabilní symbol – číslo vaší objednávky). Zboží bude odesláno přes společnost PPL CZ s.r.o. na Vaší soukromou adresu. Standardní doručení následující pracovní den 8:00 – 18:00 hod.

logo_CP

Česká pošta – platba dobírkou 75 Kč | 115 Kč (nad 2000 Kč ZDARMA)
Zboží je zasláno Balíkem do ruky nebo Doporučeným balíčkem České pošty do vlastních rukou. Objednávky přijaté po 15h jsou odeslány následující pracovní den. Při objednávkách do 700 Kč* je poštovné sníženo na 75 Kč*.

Česká pošta – platba bankovním převodem 45 Kč | 85 Kč (nad 2000 Kč ZDARMA)
Zboží lze zaplatit běžným příkazem k úhradě u libovolné banky platbou na náš účet u České spořitelny. Po dokončení objednávky Vám zašleme na email podklady pro provedení platby (číslo účtu, částku a variabilní symbol – číslo vaší objednávky ). Zboží Vám bude expedováno po připsání platby na náš účet do 24h balíkem do ruky nebo doporučeným balíkem České pošty do vlastních rukou. Při objednávkách do 700 Kč* je poštovné sníženo na 45 Kč*.

logo-1

Osobní odběr - platba hotově, nebo platební kartou
Zboží můžete vyzvednout osobně na naší pobočce KuřákůvSEN.cz. Specializovaná prodejna se nachází na adrese Dr. Milady Horákové 14/79, Liberec. Provozní doba: 9:00-12:00 | 12:30-16:00

*neplatí pro zboží s velkou hmotností, například báze 1000 ml a křehké zboží (skla)


Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

Objednávky na Slovensko nezasíláme!!!

doprava-zdarma
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.